7 Ekim 2008 Salı

sinan engin'den "özlü laflar"!!!

"...Ben Yıldırım Demirören yönetimi ile geldim ve bugünden sonra sadece onlarla beraber giderim. Ayrıca şunu da belirteyim Beşiktaş'ın yeni hocası yabancı olacaktır. Dün ve bugün medyada çıkan haberlerde Mustafa Denizli'nin adı Beşiktaş ile anılıyor. Ama ben bu takımın menajeri olarak kesinlikle böyle bir düşüncemizin olmadığı söylemek isterim. Denizli'nin Beşiktaş'ın teknik direktörü olmayacağını kesinlikle söyleyebilirim. Ayrıca yabancı olmasının düşündüğümüz yeni teknik adamımıza bu takımı en iyi anlatacak kişi benim. Yeni gelecek teknik adamımıza kısa sürede hem ülkemizi, hem de Beşiktaş'ın içinde bulunduğu durumu en iyi şekilde anlatacağıma eminim. Kimse Beşiktaş'ı düşünmüyor. Herkes olayları kendine göre yorumluyor. Ama ortada Beşiktaş var ve bu durumdan en çok zarar gören kulübümüz oluyor. Son oynadığımız Hacettepe maçında beni istifaya davet eden taraftarlarımıza da söylemek istiyorum. Ben istifa edince her şey düzelecek miydi? Bundan sonra herkes Beşiktaş'ın menfaatleri için ne dediğini ve nasıl hareket ettiğine dikkat etmelidir"
İnsan bu açıklamayı ve özellikle de renkli kısımları okuyunca kendi kendine Beşiktaş için hiçbir umudun olmadığını bir kere daha anlıyor. Acı ama gerçek...

Hiç yorum yok: