16 Haziran 2008 Pazartesi

takıldıklarım...

Bugün sırasıyla iki habere takıldım. Birisi burada da geçtiğimiz hafta yayınladığımız Avrupa liglerinin ve takımlarının seyirci ortalamaları ile ilgili Turkbasket.com'da bugün çıkan haber. Haberin kaynağı BallinEurope şirketi olarak ifade ediliyordu. Ki tam da bu noktada, haberin alınıp yapıldığı kaynaktan bihaber olunması dikkatimi çekti. Aslında bu çok da dikkat çekici bir ayrıntı değil. Fiba Blog'dan ayrılan iki arkadaşın faaliyete geçirdiği blog mantığıyla haberler veren bir site Ball in Europe. Turkbasket'in siteyi nasıl bir şirkete çevirmiş olduğunu anlayamadım. Sonuçta haberi aldığınız kaynak hakkında bu kadar yanlış bir bilgi vermek tuhafıma gitti. Özellikle bu hata Türk basketolu denilince aklan ilk gelen 1-2 siteden biri tarafından yapılıyorsa. Neyse bu hususa nokta koyup takıldığım diğer konuyu da yazayım. Romanista Bukowski yazmış futbolca.com adlı bir sitenin açıldığını. Postunu okuyunca bir bakayım dedim. Bakınca da ilk saniye ilk gol olayını yaşadım. Beşiktaşla ilgili olarak baktığım haberin ilk cümlesi "İngiliz futbol sitesi Tribalfootball" diye başlıyordu. Az çok tribalfootball'u takip edenler bilir, site Avustralya'nın en iyi futbol sitelerinden biridir. Zaten sitenin Avustralyalı oluşu da anasayfadaki haberlerin kategori edilmesinde bile kendini gösterir. Şimdi bu iki örneğinde büyük, esaslı hatalar olmadığını söylenebilir. Daha öncede dediğim gibi haberinizin kaynağını ile ilgili bilgilerin bu kadar bariz hatalı olması beni düşündüren konudur diyerek postu sonlandırıyım.

Hiç yorum yok: