3 Ağustos 2008 Pazar

"türkiye's hottest music"

Lise yıllarımda en fazla dinlediğim radyo istasyonuydu Capital Radio. 1990'lı yılların ortalarında ÖSS ve ÖYS'ye hazırlanırken yanımdan eksik olmayan walkmanin gözdesiydi. Andreu Donalds'ın Mishale'ini ilk kez Capital Radio sayesinde duymuştum. Günün en çok istek alan 10 hit şarkısı ve Solid Gold Sunday değişmezlerim arasındaydı. Öykü Serter'i, Duygu'yu, Timur'u, Emrah Saka'yı, Hakan Emren'i ilk kez Capital Radio'da duymuştum. Son zamalarda çok fazla dinlemesem de ara ara uğruyordum Capital Radio'nun frekansına.
Bütün bunları neden mi yazdım? Geçtiğimiz haftanın ortasından itibaren Capital Radio'nun 15 yıllık Türkiye macerası dona erdi. Kasım 2007'de Doğuş Yayın Grubu tarafından satın alınan radyonun frekansında bundan böyle Virgin Radio ile muhattap olacağız. Karar doğrudur yanlıştır, neden alınmıştır bilmiyorum ama Capital Radio'nun kapatılması ile benim için de bir dönem sona erdi.

Hiç yorum yok: