29 Ocak 2009 Perşembe

forma satışında kobe #1

Üstüste iki Kobe Bryant postu yazmak kısmetmiş. NBA'in New York'taki mağazası ve NBA.com'un online satış sitesinden alınan veriler bu sezonun başından beri en fazla forması satılan oyuncunun Kobe Bryant olduğunu gösteriyor. Geçen sezon da bu kategoride ilk sırada kendisi bulunuyor. İlk sırada Kobe'nin bulunması beni o kadar şaşırtmadı. Fakat ikinci sırada LeBron James olur derken, Kevin Garnett'in yer almasını oldukça ilginç buldum. ilk 10'a bakınca Nate Robinson neden bu kadar çok forma satmış bir türlü anlayamadım

2 yorum:

Vladivostox dedi ki...

nba'in new york mağazasından alınan rakamlar, robinson'un ilk 10'da yer almasında belli bir paya sahip olsa gerek kanımca..

Parma Maniac dedi ki...

Nate'te birinci etken Knicks camiasıdır.. Lakers'la beraber en büyük taraftar topluluğu bu takım Amerika'da, hatta Lakers'ı da geride bırakırlar tahminim.. İkincisi çok sevimli bir adam.. Muhtemelen kolay ulaşabiliyor olsam ben de alırdım bir formasını.. Boyuna göre lige gelmiş en yetenekli topçu belki de.. Çok anormal değil o yüzden bence..