17 Aralık 2008 Çarşamba

faruk k'nın osman çilesi...

Sağolsun Mete Aktaş, batug forum'da yazmış da bu garip haberden haberdar olduk. Hürriyet'in tuhaf magazin haberlerinden biri. Şu Osman adlı kediyi çok merak ettim. Faruk K'ya ne yaptıysa kediden "ruh hastası" olarak bahsetmiş devamlı... YELİZ DÖVÜYOR OSMAN ISIRIYORDU Şarkıcı Faruk K kendisinden 20 yaş büyük, şarkıcı Yeliz ile yaşadığı aşkın neden bittiğini 'Orada Neler Oluyor'da açıkladı. Faruk "Bu ilişki başladığında herkes bana aradaki yaş farkının sorun olacağını söyledi. Sorun yaş farkı değil, Yeliz'in bana uyguladığı şiddetti" dedi. Yeliz'den 3 kez dayak yediğini itiraf eden popçu sözlerine şöyle devam etti: Yeliz çok zor ve uçlarda yaşayan bir kadındı. Bütün gün evden çıkmaz, ruh hastası kedisi Osman ile oturur. En küçük bir tartışmada üzerime yürüyüp, vurmaya çalışırdı. İlk ikisinde ses çıkarmadım. 'Hassas bir dönemden geçiyor' diye düşündüm. Ama üçüncü kez yaşadığımız olay utanç vericiydi. Yeliz Bağdat Caddesi'nin ortasında, kalabalığın içinde bana tekme, tokat vurmaya başladı. 'Dur' dedikçe delirdi, bağırdı. Ondan ve beni ikide bir tırmalayıp, ısıran ruh hastası kedisi Osman'dan zor kurtuldum" dedi.

1 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ne günlere kaldık...bunlar iyice saçmalamış.