3 Şubat 2009 Salı

karısı izin verdi, avukatlar iş başında

Victoria Beckham iyi bağlamış David'i. Adam hanımının sözünden çıkmıyor ya da öyle görünüyor. Los Angeles Galaxy'de futbol adına 2 eziyet dolu sezon geçirmiş olmalı ki Milan'da üst düzey performans sergiliyor. Diline geliyor "Ben LA'e geri dönmek istemiyorum" diye ama karısı çocuklarla birlikte LA'de kaldığından o da birşey diyemiyor -du- olsa gerek. La Gazetta Dello Sport, Victoria ile röportaj yapmış. Mrs. Beckham, "David'in mutlu olduğu yerde ben de mutlu olurum. Milano modanın başkenti, bir sürü tandığım da var moda dünyasından" gibi laflar demiş. İşin özü o kalmak istiyorsa ben de kalırım mesajını vermiş. Il Corriere Della Sera'nın da haberine göre bu röportaj, David Beckham'ın içini rahatlatmış olmalı ki avukatlardan Milan'da kalmasını sağlayacak bir çözüm bulmaları için çalışmalarını istemiş. Bruce Arena, "o, 9 Mart'ta LA'de olacak" dese de Beckham bir daha zor döner Amerika'ya. Tabi burada olan Tom Cruise'a oldu. Bir türlü yapamadı Beckhamları Scientolojist. Onları Scientology tarikatına katamadı ama belki kendisi ve Katie Holmes -Kanal 1'de ne zaman Dawson's Creek'e denk gelsem "aptal kız gide gide kime gittin" demekten kendimi alamıyorum- normal insanlar olabilir, hiç zannetmiyorum ya....

Hiç yorum yok: