21 Temmuz 2010 Çarşamba

ingiltere biletlerinde damping

The FA ve İngiltere Milli takımı'nın en önemli sponsoru Nationwide'ın sponsorluktan çekildiğini resmi olarak açıkladığı gün, İngiltere'nin Dünya Kupası'nın ardından oynayacağı ilk maçın biletleri de satışa çıktı.
11 Ağustos'ta Wembley'de Macaristan ile bir hazırlık maçı yapacak İngilizler, maç biletlerinde yüzde 33'lük bir indirime gitti. Normal biletler 15, iki büyük, iki de çocuk olmak üzere dört biletten oluşan "Aile paketi" de 60 sterlinden satışa çıktı. Biletlerde yapılan bu indirimin nedeni ise Dünya Kupası. İngiliz Milli Takımı'nın sergilediği performans ve yaşattığı hayal kırıklığı için taraftarlardan bir özür anlamı taşıyor. Bu özrün kabul edilip edilmediğini anlamak için 11 Ağustos'a bakmak lazım. Wembley'deki maçlarda yüzde 80 ile yüzde 100 arasında bir doluluk oranına sahip İngiltere'nin Macaristan ile yapacağı hazırlık maçına ne kadar İngiliz rağbet gösterecek acaba...
Bu arada Nationwide'ın sponsorluktan çekilmesinin ardından Yahoo'nun İngiltere Milli Takımı ve The FA'in yeni sponsoru olacağına dair iddialar ortaya atılıyor. San Francisco merkezli şirketin yıllık 4 milyon sterlin ödeyeceği konuşuluyor...

Hiç yorum yok: