20 Temmuz 2010 Salı

sky sports hd'nin aşmış tanıtımları...

video
Bu tanıtım videosunu seyrettikten sonra, "Adamlar hakkaten aşmış" diyorsunuz. En azından ben öyle dedim kendi kendime...

1 yorum:

serdark dedi ki...

sky sport u bilmem de ESPN bir dunya kupasi yayini yapti amerika'da walla azim acik izledim..ulan dedim bi bize bak, bide futbolu sallamayan adamlara bak. Ki kaybettikleri gunun ertesi sabah gazete manseti (A stupid game, anyway" (aptal bi oyun nasil olsa), yani iste o kadar onemli amerika icin. Ama herseyiyle dort dortluktu. Konusmacilar bitirdi zaten olayi, hollanda oynuyor tak gullit, almanlar oynuyor tak klinsman, ingiltere oynuyor ver bi mcmanaman, yan tarafda lalas var (saclari bombastik amerikali topcu) helal olsun dedim...istatistikler, veriler, tarihsel notlar, nasil ozenle hazirlanmislar anlatamam..utandim ya..