31 Mart 2009 Salı

ay yıldızlı aragones!

Fenerbahçe taraftarı olmasam da günde bir kez fenerbahce.org'u ziyaret ediyorum. Vitamin gibi mübarek, ya gülüyorum ya da hayretler içerisinde kalıyorum. Temsil misal bugün Aragones'in yandaki resmini görünce kim akıl ettiyse bravo! dedim. 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi İspanya'yı Avrupa şampiyonu yapan teknik direktörü Ay Yıldızlı t-shirt ile volta attırmak. Üstelik bunu hastane ya da benzeri bir yerde yaptırmak da cabası.
Fotoğrafın konu olduğu haberi okuyunca aklım biraz karışmadı değil. Fotoğraf yeni çekilmemiş çünkü Aragones İspanya'da. O zaman adama adama bu fotoğraf çektirilmiş haber için de beklenmiş. Vay be! Ben bizim takımın (BJK) sitesinde bu kadar yaratıcı fikirleri hiç görmedim. En fazla birinin doğum günü olur o etkinlikten resimler koyarlar. Editör arkadaşı postu bitirirken bir kere daha tebrik ediyorum Ay Yıldızlı Aragones keşfi için...

1 yorum:

Zoma dedi ki...

Hastane değil soyunma odası ya da Samandıra sanırım.