Ekonomik kriz nedeniyle şirketlerin en hızlı vazgeçtikleri faaliyetleri sponsorluk. Bu, hem Türkiye de hemde dünyada böyle. 2007'de beri Hamburg'un stadyumuna ismini veren HSH Nordbank, gelecek yıl Haziran ayında sona erecek sözleşmeyi uzatma opsiyonunu kullanmayacaklarını açıkladı. Stadyumun isim hakları için yıllık 4 milyon € ödeyen bankadan yapılan açıklamada ekonomik konjenktür nedeniyle bu kararın alındığını ve 3 yıllık uzatma opsiyonunun düşünülmediği belirtildi.
HSH Nordbank'ın bu açıklamasının ardından Hamburg'un önümüzdeki 12 ay boyunca üzerinde çalışacağı konularda bir tanesi stadyuma üçüncü isim sponsorunu bulmak olacak. HSH Nordbank'tan önce de 2001-2007 yılları arasında AOL isim haklarının sahibiydi Volksparkstadion'un. Bankayı da kutlamak gerekiyor 1 yıl öncesinden haber vererek Hamburg'u zor durumda bırakmadığı için.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder